Escape.
Log in!
not a user yet?
why not register? [:
..You know you want too. ;D
It's a lot of fuun [:

TEHH BEST HANDWRITING.

Go down

TEHH BEST HANDWRITING.

Post by melodi. on Wed Feb 02, 2011 1:52 am

Just post your handwriting. Do it on MS Paaaaaint.
Example;


1st place - imaginary cookie
2nd place - imaginary friend
3rd place - virtual hug.

HAVE FUN.


Last edited by melodi. on Sun Feb 06, 2011 8:41 pm; edited 2 times in total
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by D@N!3//3 on Wed Feb 02, 2011 2:52 am

YESSSSS i am soo excited for da prizes!
this gon beee funn.
BRB i'll do mine haha
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by melodi. on Wed Feb 02, 2011 3:03 am

Okayy(;
Good luck.
:D
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by melodi. on Sun Feb 06, 2011 8:40 pm

No one's joining? D;
-Bumpity-
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by D@N!3//3 on Sun Feb 06, 2011 11:41 pm

lol.
i'm joining, but am i allowed to enter 2 of them?
like 1 regular handwriting and then 1 fancy? :DDD
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by melodi. on Mon Feb 07, 2011 2:06 am

Yeah, sure.
:D
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by D@N!3//3 on Mon Feb 07, 2011 2:16 am

My reguler writing (AKA printing :D)


My bubbly writing :DD (its not da best cuz i was putting the letters together haha)


My cursive writing (which i barely use :D)
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by melodi. on Mon Feb 07, 2011 2:19 am

Ugh, mine looks all fugly cuz I made it tiny and now it's pixel-ated. &stuffz. xD
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by D@N!3//3 on Mon Feb 07, 2011 2:20 am

? :DDD
DO I GET AN IMAGINARY COOKIEEE? (:
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by melodi. on Mon Feb 07, 2011 2:24 am

Not yet rawr.
People have to join.
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by KelseyBieber-Beadles on Mon Feb 07, 2011 2:40 am

Imma join.
I'm gonna use paint and then paper.

_________________
Swag Like Bieber
Canadian Boy Swag
avatar
KelseyBieber-Beadles
Site Founder.
Site Founder.

Mood : Iffy <3
Posts : 164
Join date : 2010-11-03
Age : 20
Location : Hospitial; got the fever.

http://amazingdayz.omgforum.net/forum

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by D@N!3//3 on Mon Feb 07, 2011 3:00 am

YAY KELSEY'S JOINING

:DD
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: TEHH BEST HANDWRITING.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum