Escape.
Log in!
not a user yet?
why not register? [:
..You know you want too. ;D
It's a lot of fuun [:

The Freezing DCT For The 3rd!

Go down

The Freezing DCT For The 3rd!

Post by Asking Alyksandr. on Thu Feb 03, 2011 5:30 pm

Hello everyone! Well I have another snow day once again, which is good because it's FREEZING. D:
The temperature is below zero.
Luckily, our power came back, so I'll just chill out in the warmth. xD

So, is it cold by you? What are you going to do today?[:

Ily Shawn.(:

_________________
Am I Supposed To Be Happy?
All I Ever Wanted, Comes With A Price.
We Made Plans To Grow Old;
Believe Me, There Was Truth In All Those Stories
That I Told.
Lost In A Simple Game;
Cat And Mouse, Are We The Same,
People As Before This Came To Light?
avatar
Asking Alyksandr.
Site Founder.
Site Founder.

Mood : Alone.
Posts : 79
Join date : 2010-11-03
Age : 22

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by D@N!3//3 on Thu Feb 03, 2011 9:12 pm

yes, it's very cold! haha
ooh, good (:
i didn't hav a snow day, but i had a delay.
i was sick anyways tho, so i stayed home lol
i had a fever this morning and i was EXTREMELY TIRED DDD: lol
andd i'm achey -___-
Anywaysss, is anyone else having a problem with logging out?
the log out out button on my computer disapeared or something rofl
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by melodi. on Fri Feb 04, 2011 3:14 am

It's the little power button thingy. Lawll.
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by melodi. on Fri Feb 04, 2011 3:15 am

I'M MAKING A ZIGZAG SET YAAY.
But I only have 4 more days left before auditions are overr.);
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by D@N!3//3 on Fri Feb 04, 2011 4:55 am

loll.
what power thing?

Shawn frixed it and put a weird clock type thingg.

OOH AUDITONS FOR WHATTT?
good luck(:
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by melodi. on Fri Feb 04, 2011 5:09 am

Nono.
Power thing.
Circle and a line? Yeah. Power thing.
Like on remotes and stuffz.
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by D@N!3//3 on Fri Feb 04, 2011 5:29 am

ohhhh, i get it (:
my fever's getting worseee. loll
and, OHIO STATE JUST WON(:
heheee, we're number 1 :D
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by melodi. on Fri Feb 04, 2011 7:05 pm

I'm still in my pajamas.
Someone help me pick an outfit.
LYKK RITE NAO.
avatar
melodi.

Mood : Like a moo cow. ;3
Posts : 74
Join date : 2011-01-22
Age : 22
Location : Under your bed.

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by D@N!3//3 on Fri Feb 04, 2011 7:30 pm

lol, i'm in my pajamas too(:
and.. i don't wanna hget dreesed.. i wana lay hgere and sleep(:
avatar
D@N!3//3
Member of the month
Member of the month

Mood : FANTASTICAL OMG(:
Posts : 101
Join date : 2011-01-16
Location : Pluto, duuhhhh. (:

Back to top Go down

Re: The Freezing DCT For The 3rd!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum